چرا سود پرک

چرا سود پرک


 چرا سود پرک ؟

چرا سود پرک سوالی است که برای بسیاری از شما پیش خواهد آمد و در این نوشتار قصد داریم بصورت جامع به این موضوع بپردازیم .  سودپرک یا همان سدیم هیدروکسید از مواد شیمیایی پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد و مزایای استفاده از سود پرک غیر قابل انکار است ، این ماده قلیایی ، ویژگی های خاص و فراوانی دارد و همین امر کاربرد آن را در صنایع مختلف گسترده کرده است . یکی از این کاربردها ، چربی بر بودن این ماده می باشد .چربی بر بودن سودپرک بسیار زیاد و قابل توجه می باشد، از این رو از این ماده برای تولید محصولاتی که  با هدف بردن آسانتر چربی ، تولید می شود، مورد توجه قرار می گیرد .

 


مشاهده صفحه زیر به درک بهتر موضوع کمک می کند :

سود پرک | سود سوزآور | هیدروکسید سدیم جامد | Caustic soda flakes


 

در ساخت صابون از مواد قلیایی زیادی استفاده می کنند که یکی از مهم ترین آنها سودپرک می باشد . در صنایع باتری سازی ، کاشی و سرامیک ، تولیدات نساجی ، کارخانجات رنگرزی ، ساخت ابریشم مصنوعی ، در صنایع کارتن سازی ، تولید چسب ، صنایع غذایی ، صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی ، در صنایع فلزات و آبکاری به ویژه در تولید آلومینیم و روی و...از این ماده ارزشمند استفاده می شود، همه این موارد از مهمترین استفاده های سود پرک هستند ، از این رو کمبود این ماده ی شیمیایی باعث آسیب های جدی به صنایع مختلف کشور خواهد شد .

 

سود پرک در مشاغل مختلف

 

سود پرک خالص و با کیفیت پرک شیمی می تواند برای مشاغل مختلف ، شرکت ها و کارخانجات کاربردهای فراوانی داشته باشد که از جمله  مشاغل مرتبط با سود پرک می توان به موارد زیر اشاره کرد :

کارخانجات تولید شیر و لبنیات ، کارخانجات تولید کارتن و کاغذ ، کارخانجات تولید ریسندگی و بافندگی ، کارخانجات تولید مصنوعات ، شرکت های تولید پت ، پرورش قارچ ، جمع آوری شیر ، پرورش زیتون ، داروسازی ، تولید رنگ و رزین ، تصفیه آب ، تولید صابون و شوینده  ، نساجی ، داروسازی ، ماشین شویی و کارواش ها ، قطعه شویی ها ، آبکاری ها ، قالیشوی ها ،  گاوداری ها و بسیاری دیگر از صنایع و مشاغل .

مهم ترین کاربردهای سود پرک

 

سود پرک تولیدی پرک شیمی به پشتوانه بیش از 18 سال تولید و فروش انبوه ، مشتریان وفادار  و عرضه درون و برون مرزی یکی از بهترین انتخاب های شما مشتری و همکار گرامی می تواند باشد ، در صورت نیاز به سفارش و خرید محصول می توانید به بخش " تماس با ما " مراجعه بفرمایید .

 

 

نمونه کیسه سود پرک 25 کیلویی

 


منبع : واحد تحقیق و توسعه واحد تولیدی پرک شیمی


 مطالعه مقالات زیر به شما پیشنهاد می گردد 

 کاربرد سود پرک در صنایع لبنی

 نحوه شستشو با سود پرک ( سود سوزآور )

 سود پرک را از کجا می توان تهیه کرد

 

 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۲۴ مشارکت کننده

نظرات شما با احترام و در کمترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش