نکاتی از کاربرد سود پرک در کارواش که باید رعایت شود

کاربرد سود پرک در کارواش


نکاتی درباره استفاده از سود پرک در ماشین شویی

کاربرد استفاده از سود پرک در کارواش

نکاتی از سود پرک در کارواش که باید رعایت شود وجود دارد که قبل از استفاده از این شوینده حتما باید بدانید . سود پرک به علت خاصیت چربی زدایی بالایی که دارد در شستشو کاربرد گسترده ای دارد . این ماده شیمیایی به صورت پرک و پولکی بوده و در هنگام حل شدن در آب حرارت زیادی ایجاد می کند ، این ماده در حالی که یک ماده شیمیایی بسیار پرکاربرد است اما در صورت تماس یا استنشاق مقدار زیادی از آن می تواند ،  باعث مشکلات جدی برای انسان از قبیل سوختگی و نابینایی شود . بنابراین در هنگام استفاده از آن باید نکات ایمنی از قبیل استفاده از ماسک ، دستکش ، لباس مناسب و غیره را رعایت کرد . با پرک شیمی همراه باشید .

 


خواندن مقاله زیر به درک بهتر موضوع کمک می کند :

سود پرک | سود سوزآور | هیدروکسید سدیم جامد | Caustic soda flakes


 

شستشوی ماشین با استفاده از سود پرک

 

شست و شوی ماشین با استفاده از سود پرک

همانطور که در مقالات و پست های قبل هم گفتیم سود پرک کاربردهای فراوانی دارد و شستشوی ماشین با سود پرک یکی از مهمترین کاربردهای این ماده ارزشمند است  ، در کارواش ها به منظور شستشوی اتومبیل از مواد شوینده زیادی استفاده می شود ، شوینده خودروها باید قدری قلیایی باشد تا مواد اسیدی سطح جاده را که روی خودرو نشسته اند ، خنثی کند . هنگام استفاده از این مواد باید دقت کافی داشته باشیم تا باعث آسیب دیدن قطعات اتومبیل نشویم . از سود پرک می توان در شستشوی بخش های غیر فلزی اتومبیل نظیر تایرها و لاستیک ها و موکت کف خودرو استفاده کنیم . برای شستن قسمت های آلومینیومی به هیچ عنوان از سود پرک استفاده نکنید ، چون باعث سیاه شدن و خوردگی قطعات می شود . نکته دیگر اینکه اگر قصد انبار کردن سود پرک را داریم آن را به خوبی بپوشانیم ، رطوبت موجود در هوا به آن نفوذ نکند و آن را در جای بسیار خشک و به دور از رطوبت نگهداری کنید .

پس یادآور می شویم که جهت تمیز کردن خودرو با سود پرک خودسرانه اقدام نکنید و حتما این کار باید در کارواش ها و توسط افراد با تجربه انجام شود تا بهترین نتیجه ممکن از این کار گرفته شود . کارواش ها یا هات واش های گرامی جهت خرید سود پرک می توانند با راههای ارتباطی ما تماس بگیرند و بهترین سود پرک برای کارواش را از ما خریداری کنند .


 

جهت سفارش و خرید سود پرک جهت کارواش با ما (34733364 - 083) تماس بگیرید

 


تولید کننده سود پرک جهت کارواش شرکت تولیدی پرک شیمی کرمانشاه


 مطالعه مقالات زیر به شما پیشنهاد می گردد 

نحوه شستشو با سود پرک

♦ خطرات سود پرک ( سدیم هیدروکسید )

♦ چرا سود پرک

۵
از ۵
۲۲ مشارکت کننده

نظرات شما با احترام و در کمترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش